პროექტის სახელწოდება: სოციალური პროექტი ,,ბუნება ჩვენი მეგობარია“
1.
პროექტის სახელწოდება: სოციალური პროექტი ,,ბუნება ჩვენი მეგობარია“
|
||
2.
პროექტის მონაწილეები: მე-7ა კლასის მოსწავლეები
|
||
3.
პროექტის ხელმძღვანელი: ეკა ალიმბარაშვილი
|
||
4.
პროექტის განხორციელების ვადები:
1 კვირა
|
||
5.
პრობლემის ანალიზი
თანამედროვე
მსოფლიოში იჩეხება და ნადგურდება
ბუნება. გაჩეხილი აღარ ივსება,აღარ ირგვება
ხეები საქართველოში საახალწლოდ უამრავ ჯანსაღ ნაძვს ჭრიან, რაც საზიანოა გარემოსათვის
და ქმნის ეკოლოგიურ საფრთხეს.
|
||
6.
პროექტის მიზანი
-
მოსწავლეთა დაინტერესება ბუნების
მოვლასა და ნერგების დარგვაზე;
-
მშობელთა აქტიური ჩართვა სასკოლო ცხოვრებაში;
- მოსწავლეებს გამოუმუშავდეთ ტყისადმი მზრუნველობითი დამოკიდებულება; - მცენარეების მნიშვნელობა; - რატომ უნდა გავუფრთხილდეთ ბუნებას; - ზიანი,რომელიც მოაქვს ბუნების განადგურებას; |
||
7.
პროექტის ამოცანები
-პროექტის თემასთან
დაკავშირებით მასალის მოძიება: როგორ დავრგოთ, მოვრწყათ , გავუფრთხილდეთ და
მოვუაროთ -არამარტო ახალ ნერგებს, არამედ უკვე არსებულ ხეებსაც.
-ბუნების მოვლის
ჩვევის ჩამოყალიბება
-ბუნების სიყვარულის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულებისა და ხეების მოვლაზე მსჯელობის უნარის გამომუშავება;
|
||
8.
მოსალოდნელი შედეგები
-
მოსწავლეები და მათი მშობლები არაფორმალურ გარემოში უკეთ დაუახლოვდებიან და
გაიცნობენ ერთმანეთს, გაეცნობიან ერთმანეთის პოზიტიურ მხარეებს;
-
საფუძველი ჩაეყრება მოსწავლეთა თანამშრომლობას, მათგან გუნდის შექმნას, რაც
გახდება სამომავლოდ ბუნების განადგურების პრევენციის საფუძველი;
-
მოსწავლეები პროდუქტიულად და ადეკვატურად ითანამშრომლებენ კლასელებთან;
-
საერთო საქმის კეთებისას შეძლებენ ერთიანობისა და ეთიკური ქცევის
დემონსტრირებას.
|
||
9.
საჭირო რესურსები: ხის ნერგები, ნერგის დარგვისთვის
საჭირო აღჭურვილობა , სარწყავი ჭურჭელი.
|
||
10. მიზნობრივი ჯგუფები:
მოსწავლეები;
|
||
11.
ამოცანების განსახორციელებლად
საჭირო საქმიანობები
|
||
№
|
დრო
|
პროექტის მსვლელობა
|
1
|
18 ნოემბერი
|
პროექტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება
მასწავლებელი
მოსწავლეებს წარუდგენს პროექტს საბოლო სახით, გააცნობს მათ განსახორციელებელ
ღონისძიებებს, პროექტის იდეებს, საჭირო რესურსებს და ა.შ.
|
2
|
20 ნოემბერი
|
ჯგუფებად დაყოფა და დავალებების გადანაწილებადა კვლევის
განხორციელება
1.
ჯგუფი - დარგონ და მორწყონ წიწვოვანი ხის ნერგი;
2.
ჯგუფი - დარგონ და მორწყონ ფოთლოვანი ხის ნერგი;
3.
ჯგუფი - მორწყონ გასულ წელს დარგული
შერეული ტყის ნერგები;
|
3
|
22
ნოემბერი
|
დისკუსია-ბუნებაში ყოფნისას ქცევის წესების შემუშავება-განხილვა
|
4
|
25 ნოემბერი
|
ბუნებაში წასვლა – პრეზენტაცია–ჯგუფების მიერ დარგული და მოვლილი ნერგების
წარდგენა მშობლებისათვის. შემეცნებით გასართობი აქტივობები მოსწავლეთა და მშობელთა
ჩართულობით, მხარის ღირსშესანიშნაობების მონახულება, ნიკო ნიკოლაძის სახლ-მუზეუმის
ეზოში მდებარე მცენარეების დათვალიერება და გაცნობა.
|
დაკვირვების ფურცელი
|
|
შენიშვნები
|
მოსწავლის სამუშაო ჩვევები
|
·
მუშაობს თუ არა მოსწავლე ინდივიდუალურად, დამოუკიდებლად
ან სხვებთან ერთად?
·
ცდილობს თუ არა იგი სხვებს დაეხმაროს? როგორ აკეთებს ამას?
·
რამდენად წარმატებით ცდილობს იგი ითხოვოს და მიიღოს
საჭირო დახმარება? ვისგან იღებს დახმარებას?
·
არის თუ არა მოსწავლე დავალებაზე კონცენტრირებული
თუ ადვილად ეფანტება ყურადღება?
·
აქტიურად ერთვება თუ არა იგი პრობლემის გადაწყვეტაში?
|
|
მოსწავლისმოსაზრებები
|
·
ცდილობს თუ არა მოსწავლე ახსნას თავისი მოსაზრებები?
·
ამყარებს თუ არა იგი თავის მტკიცებულებებს?
·
სერიოზულად განიხილავს და იყენებს თუ არა იგი სხვების
წინადადებებსა და მოსაზრებებს?
|
|
კომუნიკაცია
|
·
საუბრობს თუ არა მოსწავლე ინფორმაციის დაზუსტების
და სხვებთან კომუნიკაციის მიზნით?
·
კომფორტულად გრძნობს თუ არა იგი თავს როგორც „მოსაუბრის“, ისე „მსმენელის“ როლში?
·
აქვს თუ არა მას გამბედაობა მოხსენებით წარსდგეს მთელი
კლასის წინაშე?
·
შეუძლია თუ არა მოსწავლეს მოხერხებულად წარმოადგინოს
როგორც ჯგუფის მიერ შეთანხმებული მოსაზრება, ისე საკუთარი ნააზრევი?
·
შეუძლია მას გააერთიანოს და შეაჯამოს ინდივიდუალური
ანჯგუფური ნააზრევი?
|
|
თანამშრომლობა
|
·
ანაწილებს თუ არა ჯგუფი დავალებას წევრებს შორის?
·
თანხმდება თუ არა ჯგუფი დავალების შესრულების დასაწყებად
საჭირო გეგმაზე ან
სტრუქტურაზე?
·
იყენებს თუ არა ჯგუფი მიცემულ დროს პროდუქტიულად?
·
ეხმარება თუ არა ჯგუფი ყოველ წევრს?
·
იძლევა თუ არა ჯგუფი ლიდერობის უნარის განვითარების
საშუალებას?
|
|
No comments:
Post a Comment